Elämäsi Kesä -kampanja alkanut hyvin

 

Jo neljättä vuotta järjestettävä Elämäsi Kesä -kampanja on taas täydessä vauhdissa. Tänä vuonna Loviisan kaupungin matkailutoimiston kampanja tekee Loviisaa tunnetuksi ulkoilma-aktiviteettien kautta.

Kampanjalla matkailutoimisto nostaa esiin Loviisan lukuisia mahdollisuuksia erinomaisena outdoor -lajien retkikohteena ja lisää tietoa pikkukaupungin idyllistä etenkin Helsingissä ja lähimaakunnissa.

– Kampanjan yhteydessä järjestämme kilpailun, jonka pääpalkintona on aktiiviloma kolmen kaverin kanssa, matkailusihteeri Lilian Järvinen kertoo.

Teema liittyy Loviisan ulkoilma-aktiviteetteihin, joista neljän hengen voittajaporukka saa valita mieleisensä vaihtoehdot. Ja niitä riittää, sillä Loviisa tarjoaa lukuisia kiehtovia kohteita ja mahdollisuuksia luonnosta ja ulkoilmasta nauttimiseen.

Pääpalkintoon sisältyy lisäksi pitkän viikonlopun yöpyminen kelluvassa panoraamamajassa Loviisanlahdella tai vaihtoehtoisesti Villa Björkstenissä. Lisäksi voittajat saavat kotiin mukaansa kassillisen paikallisesti tuotettuja elintarvikkeita.

Kampanjalle on luotu laaja digitaalinen mediapresenssi yhteistyössä Sanoma Median ja Alma Median kanssa. Sähköinen kampanja tavoittaa entistä laajemman yleisön maanlaajuisesti.

– Kampanja on aikaisempien vuosien tapaan kohdennettu isojen mediatalojen verkkoympäristöön. Näin se tavoittaa satojatuhansia Loviisasta ja ulkoilma-aktiviteeteista kiinnostuneita, Järvinen selittää.

Elämäsi kesä -kampanja näkyy lisäksi Facebookissa ja Instagramissa.

– Aikaisemmat vuodet ovat olleet erittäin onnistuneita ja nytkin kampanjasta kiinnostuneita ilmoittautuu tasaista tahtia. Tämä on vahva osoitus siitä, että nettikampanjalla saavutetaan hyvä näkyvyys, Järvinen huomauttaa.

Matkailijoille suunnatun kampanjan rinnalla on käynnissä paikallisille tarkoitettu osallistava kampanja. Sen kanavina toimivat Facebook ja Instagram.

– Haluamme aktivoida paikallisia liikkujia antamaan vinkkejä kiinnostavista luontokohteista ja reiteistä. Palkintona voi voittaa yön kelluvassa Aurora Hut -majoituksessa Loviisassa. Lisäksi osallistujilla on mahdollisuus saada lahjakortteja paikallisiin ravintoloihin ja kahviloihin, Järvinen jatkaa.

Järvinen kertoo myös, että kiinnostus vain tunnin ajomatkan päässä pääkaupungista sijaitsevaa Loviisaa kohtaan on viime vuosina huomattavasti kasvanut. Siitä kertovat myös kasvavat matkailijamäärät.

– Loviisalla on nyt imua. Sen olemme voineet aistia etenkin viimeisten kolmen kesän aikana. Katukuvassamme ei ole koskaan aikaisemmin näkynyt niin paljon matkailijoita ja satunnaisia vieraita kuin viime vuosina. Se on pitkäjänteisen työn tulosta, ilmoittaa Järvinen iloisena.

– Kausi on käynnistynyt koronavirukseen liittyvistä poikkeusjärjestelyistä huolimatta erinomaisesti ja odotamme innolla matkailijoita kesäiseen Loviisaan, sanoo Järvinen toiveikkaana.

Kilpailuun voi osallistua 28.6.2020 asti osoitteessa www.elamasikesa.fi 

Lisätietoja antaa:

Lilian Järvinen
matkailusihteeri

Loviisan kaupungin matkailutoimisto / Lovisa stads turistbyrå/ Loviisa City Tourist Office
Mariankatu 12 A, PL 68, 07900 Loviisa, Suomi
Mariegatan 12 A, PB 68, 07900 Lovisa, Finland
+358 (0)440 555 234
lilian.jarvinen@loviisa.fi